Kontakt

Aj vy chcete mať svoje financie vybavené? Náš poštový holub si síce vzal neplatené voľno, no stále nám môžete poslať správu cez kontaktný formulár alebo nám zavolať.

mam vybavene, s.r.o.

Sídlo: Na hore 1723/3, Košice 04022
IČO: 53381742

Zápis v ORSR: Obchodný register Mestského súdu Košice I, oddiel: Sro, vložka č. 50200/V

Pobočka Košice

Rozvojová 2/B, 040 11 Košice
PO – PI / 8:00 – 18:00

Zobraziť na mape
kontaktný formulár
Kontaktný formulár

Pre ochranu tejto stránky využívame reCAPTCHA a platia pre ňu Zásady ochrany osobných údajov a Zmluvné podmienky spoločnosti Google.

Pobočka Košice

Rozvojová 2/A, 040 11 Košice
PO – PI / 8:00 – 18:00

Zobraziť na mape

Pobočka Prešov

Masarykova 22, 080 01 Prešov
PO – PI / 8:00 – 18:00

Zobraziť na mape
FAQ

Naši klienti sa najčastejšie pýtajú

Nič. Áno, dobre čítate. :-) Zo zákona sme sprostredkovatelia, a preto nie sme oprávnení za rady a pomoc v oblasti financií brať od klientov odmenu. Našu prácu platia finančné domy (banky alebo poisťovne) za sprostredkovanie produktov. V ich cene je zahrnutá naša odmena.

Pri úvodnom stretnutí od vás nepotrebujeme nič. Následne budeme potrebovať váš občiansky preukaz, aby sme mohli overiť vašu totožnosť. Ďalej to záleží od konkrétnej situácie – je rozdiel, keď ideme vybavovať hypotéku, 2. pilier alebo PZP. Vždy vám ale dopredu povieme, čo budeme potrebovať.

Väčšinou je nutné len jedno krátke osobné stretnutie, aby sme overili vašu totožnosť na základe občianskeho preukazu. Takmer všetko ostatné vieme vybaviť online, mailom či telefonicky.

Čas poradenstva a stretnutí je individuálny. Záleží od vašich potrieb, množstva otázok či požadovanej hĺbky témy. Ak vám budeme uzatvárať cestovné poistenie, bude nám stačiť 5 minút. Pokiaľ ale chceme riešiť hypotéku, bude to trvať o niečo dlhšie.

Snažíme sa, aby jedno stretnutie netrvalo viac ako hodinu, niekedy je to však potrebné. Pri riešení priemernej hypotéky sa pripravte na to, že nás budete mať cca týždeň – dva na rýchlej voľbe. ;-)

Spolupráca prebieha individuálne podľa toho, čo potrebujete. Bežne ale fungujeme týmto spôsobom:

  1. prvý kontakt – osobne/telefonicky/mailom zistíme rýchle info o požiadavkách a dohodneme si stretnutie alebo call
  2. prvé stretnutie alebo call – preberieme vaše potreby a predstavy
  3. doplnenie – doplníme si podklady a informácie mailom, telefonicky alebo osobne
  4. riešenia – navrhneme vám riešenia zväčša cez mail alebo call
  5. druhé stretnutie alebo call – predstavíme vám možnosti a výber riešení
  6. uzatvorenie zmlúv = máte vybavené
  7. starostlivosť – aj po uzatvorení zmlúv vám radi zodpovieme otázky, pomôžeme riešiť problémy či aktualizovať produkty

Nielen prvé stretnutie, ale aj celý proces je nezáväzný. Pokiaľ sa na poslednom stretnutí rozhodnete, že vám čokoľvek nevyhovuje, nikto vás do ničoho nebude nútiť a nikomu nič neplatíte.

To závisí od vašich preferencií. V aktuálnej rýchlej dobe sa snažíme väčšinu vecí vyriešiť online. Môžeme prísť za vami domov, kde máte zároveň všetky podklady. Ak máte stres z takejto návštevy a preferujete našu kanceláriu – je to v poriadku. Pokojne sa ale môžeme stretnúť aj na zmrzline v parku, ak vám to vyhovuje. ;-)

Nechceme vás...

...zdržiavať, ale ak zadáte svoj e-mail, tak si vypočujete náš podcast s týždenným predstihom, dostanete prístup k prémiovým článkom a dozviete sa všetky novinky zo sveta financií, ktoré by vám nemali ujsť.

Odberný formulár

Zaujímam sa o (môžete označiť aj viac)

Prihlásením sa na odber súhlasím so spracovaním osobných údajov

© 2024 mam vybavene, s. r. o.
 – Web navrhla a vytvorila agentúra YNK media